Download
РОЗВИТОК ШКОЛИ
РОЗВИТОК Школи (1).pdf
Adobe Acrobat Document 3.2 MB

 

 

Проект «Вчимося жити разом» з розвитку життєвих навичок та надання психологічної та соціальної підтримки дітям та підліткам, які постраждали внаслідок конфлікту в Україні 

 

 

***************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************:::::::

 

ПРОЕКТ  «ПІДГОТОВКА  ДО  ЗНО  В  ІНТЕГРОВАНОМУ  РЕЖИМІ»

   

Актуальність проекту

Моніторинг рівня знань учнів показує, що в сучасній школі існує ряд проблем:

проблема невідповідності рівня навченості школярів до їх реальних можливостей;

низький рівень мотивації;

зниження або відсутність інтересу до предмету.

        

       Обґрунтування  проекту

 З   2014 року ЗНО з української мови стало обов’язковим для всіх випускників загальноосвітніх закладів. Отже, виникла проблема щодо підготовки  учнів, які мають різні рівні знань, умінь та  різну мотивацію до навчання. Як  готувати  учнів  до  ЗНО? Які   методи  краще  використовувати   в  підготовці  учнів  до   незалежного  оцінювання? Чи  є  нескінченне  «натаскування»  у  тестуванні  доцільним та ефективним? Щодо відпрацювання навичок та психологічної підготовки нема питань. Але, сумнівно, що такий прийом     забезпечить   міцність та якість знань. Багаторічний досвід викладання свідчить, що використання наочності на уроках та нестандартні форми проведення уроків не лише активізують, а й підвищують інтерес учнів до засвоєння навчального матеріалу, значно посилюють запам’ятовування потрібної інформації. В арсеналі кожного педагога є безліч методів, прийомів, форм організації  навчальної діяльності, що мають на меті розвиток учня. До  навчальних  технологій, які  мотивують  пізнавальну  активність  учнів,  належать бінарні  уроки.   Бінарний урок  є однією з форм проекту: внутрішній короткостроковий чи середньої тривалості. Певна річ, бінарні   уроки містять       між предметний зв’язок. Проект дозволяє інтегрувати знання з різних областей для рішення однієї проблеми, надає учням можливість застосовувати отримані знання на практиці.   Міжпредметний зв’язок може не тільки пожвавити урок, але й збагатити асоціативне мислення учня, навчити його думати не поверхово, а бачити сутність.

Пошук   оптимального вирішення   проблеми  вказав на те , що доцільно починати  підготовку  учнів до ЗНО  заздалегідь.

Продуктивне навчання забезпечує засвоєння знань та умінь,  володіючи якими випускник школи знаходить підґрунтя для свого  подальшого життя.

Використання різних видів роботи підтримує увагу  учнів на достатньо високому рівні, що дозволяє говорити про розвивальну ефективність уроку. Стрижнем  інтегрованого навчання та впливу його на самоосвітню компетентність  є створення оптимальних умов для розвитку мислення учнів. Перш за все, це практичне застосування вирішення будь-якої проблеми для подальшого використання в майбутніх самостійних вправах складного рівня. Таким чином, у  цілому  інтегровані уроки знижують стомлюваність, знімають перенапругу дітей, створюють комфортні умови навчання, за яких учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність.

Мета  проекту

Оновлення методичного супроводу процесу навчання. Впровадження  нових  технологій навчання  учасників навчально-виховного процесу.

Надання  якісних  освітніх послуг, забезпечення ефективності в підготовці випускників школи    до  ЗНО.

Створення   умов для всебічного та гармонійного розвитку дітей, адаптації   випускника  школи   в  соціумі.

            Завдання

 1. Сприяти підвищенню мотиваційної сфери як учнів, так і вчителів;  

 2. Створити умови для якісного проведення бінарних уроків з метою  ефективності навчального процесу.

3. Проводити моніторинг  рівня знань учнів та готовності вчителів для здійснення корекції результатів навчання.

         Учасники  проекту                   

 Творча група вчителів ЗОШ №37:  заступник директора з НВР , учитель математики Нестеренко І.І; вчитель біології і хімії Сопутняк В.М.,; учитель історії Сомікова С.І.; вчитель української мови та літератури Покотило Н.М.; учитель української мови та літератури Ільяш Л.В.; учитель російської мови та зарубіжної літератури Гусєва С.В.; учитель технологій і фізики Скляр О.В.

         Термін проекту 

01.09. 2014 -  31.08.2017 р.р.

*******************************************************************************************************************************